2016. február 17., szerda

Új kinézet az oldalakon!



Sziasztok!
Ahogy látjátok újra foglalkozom a bloggal,Facebookkal és Youtube-al,ezért frissítettem rajtuk!

1. Facebook

Első dolgom az volt hogy készítsek egy új Design-t az oldalnak,de ezzel együtt megváltoztattam az oldal nevét is Adri Design-ről : Color Design-ra.
Mosttanól fogadok rendeléseket Facebookon!
Lehet rendelni: -design(facebook-ra)
                          -logó
                          -stb...

Kinézet most!:

2. YouTube

Másodiknap a youtube-ot frissitettem.Készítettem egy új design-t. Itt nevet nem változtattam még meg,de lehet hogy meg lesz.
Videót még nem tudom mikor csinálok,de megpróbálok.(remélhetőleg egy héten egy vidi lesz)
A design ugyan olyan mint a blogon is.

Kinézet most!:

3. Blog

És utolsónak a blog volt. Egyszerű design-nal.(Csinálok majd újjat,de most csak erre volt időm)
Ezután rendszeressen lesznek bejegyzések igérem!

Kinézet most!:


Remélem ezzel megmagyaráztam mindent!Ha van valami ötleted nyugottam írd meg nekem kommentbe!

Ha szeretnél többet megtudni a szerkesztésről látogass el Facebook és YouTube csatornámra!


xoxo:Adri



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése